Minden ügyfelem re hosszú távú partnerként tekintek vezet mindig a maximális eredményt törekszek
Hiszek abban amit csinálok az nem csupán szolgáltatás hanem valódi érték teremtés mások számára
Mindenki egyedi kihívásokkal néz szembe ezért fontosnak tartom a személyre szabott megoldásokat
Azoknak, akik szeretnének többet kihozni abból, amit már most is szenvedéllyel csinálnak. Akik érzik, hogy van bennük több – és készen állnak arra, hogy ezt rendszerszinten, tudatosabban építsék fel.
Gyerekkorom óta nagy álmodozó vagyok, és mindig is vonzottak a nagy célok és azok a tettek, amelyek valami fontosabb ügyet szolgálnak.
Majd 2021 nyarán véletlenül kezembe került Seth Godin Na, ez már marketing című könyve – és ez könyv döbbentett rá arra, hogy a marketing az egyik legerősebb eszköz arra, hogy egyszerre sok ember életére legyünk pozitív hatással.
Úgy gondolom, az egyetlen dolog, ami igazán megmarad utánunk, a mások életében hozott változás.
Éppen ezért hiszem, hogy minden időt, pénzt és energiát megéri önmagunka és a vállalkozásunka fektetni, mert így másoknak is segíthetünk fejlődni, és pozitív hatással lehetünk a világra.
Szeretnék olyan életet építeni, amelyben az online marketing – amit mindennél jobban szeretek – és a számomra fontos környezetvédelem nemcsak egymást erősítik, hanem együttesen valódi hatást gyakorolnak a világra és az emberek életére.
Hosszú távú célom, hogy idővel ne csak mások fejlődését segíthessem, hanem a fenntarthatóság támogatásával én is aktívan hozzájárulhassak egy élhetőbb jövő kialakításához.
Célom, hogy segítsem azokat a szakértőket, akik hozzám hasonlóan, a lehető legtöbbet akarják kihozni életükből és az online vállalkozásukból.
Gyakorlati eszközökkel és megoldásokkal szeretném támogatni a szakmai és személyes fejlődésüket, így példaképként inspirálhatják a jövő generációit.
Ügyfeleimnek soha nem ígérek csodákat, mert a siker mindig következetes munka eredménye. Azt viszont garantálni tudom, hogy teljes erőbedobással azon dolgozom:
Az ügyfelek hajszolásából és túlterheltségből fakadó kiégést.
Több projekt egyidejű futtatása okozta túlterheltséget.
Közös munkát olyan ügyfelekkel, akikkel nem érzed jól magad.
Alulfizetett, alulértékelt projekteket.
Vállalkozásod és szolgáltatásaid pontos pozicionálását a piacon.
Időrabló folyamatok kiszervezését.
Több érték átadását anélkül, hogy kiégnél vagy túlterhelnéd magad.
Hivatásodban rejlő lehetőségek teljes kibontakozását.